dimecres, 20 d’agost del 2014

EL ZEL DEL CABIROL

Estem en la seva màxima activitat, per això tenim sort al veure´l més sovint, ja que juliol i mitjans d´agost és quan està en zel.
Aquestes fotografies estàn fetes en un altre lloc però crec que són de la mateixa parella que vam veure la última vegada.
 
 
 
 
Aquí era més fosc, per lo que les fotografies no són tant bones.
 
Em vaig informant a mesura que creix la meva passió per aquests ungulants, i crec que el mascle té més de 24 mesos, ja que té una segona forquilla i banyes que passen clarament la longitud de les orelles, amb pelatge uniforme i cara fosca.


 
 
S´atura cada tant per observar-me, i jo des del primer moment em quedo totalment parada observant-lo a ell.
Els trobo molt a prop meu, i fugen ràpidament dels meus sorolls, de la meva olor, de la meva presència.
 
Pugen marges tant ràpid que se m´escapa la distància per treure bones imatges.
 
 
 
 
Tot i així, treïem de positiu la existència d´aquests cabirols a la Vall. La enriqueixen, i el turista naturalístic sempre es passeja entre aquestes muntanyes amb l´esperança que se'l pot trobar i gaudir de l´escena fins que desapareixen cap a la frondositat del bosc.
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada